Історія створення (виробництва) 3 Sigma Irisjet
Експлуатація 3 Sigma Irisjet
Конструктивні особливості 3 Sigma Irisjet
Технічний опис 3 Sigma Irisjet
Фюзеляж 3 Sigma Irisjet
Крило 3 Sigma Irisjet
Хвостове оперення 3 Sigma Irisjet
Шасі 3 Sigma Irisjet
Силова установка 3 Sigma Irisjet
Гвинт 3 Sigma Irisjet
Управління 3 Sigma Irisjet
Озброєння 3 Sigma Irisjet
Технічні характеристики 3 Sigma Irisjet
Модифікації 3 Sigma Irisjet
Катастрофи та аварії 3 Sigma Irisjet
Самый именитый АвиаПроизводитель Украины - Антонов
Часть 1 (a). Ан-2 - Прототипы (СХА-1 (СХ-1) / СХА-2 / СХА-3) / Базовые Модификации (Ан-2 (0-а Серія) / Ан-2Т / Ан-2М) - ТТХ.
Антонов Ан-2 (СХА-1) - Легкий транспортний літак (Україна) 1947
Антонов Ан-2 (СХА-1) - радянський (український) легкий транспортний літак. Був розроблений, підприємством ОКБ-153 (Новосибірськ, СРСР). Перший політ - 31 серпня 1947 року. Роки виробництва - 1947 рік. Кількість виготовлених машин - 1 одиниця.
Статус - первый прототип (транспортный), самолета Ан-2 (Антонов-2 / Антонов Ан-2) - Ан-2Т (Антонов-2Т / Антонов Ан-2Т).
Історія створення (виробництва) Антонов Ан-2 (СХА-1)
Експлуатація Антонов Ан-2 (СХА-1)
Конструктивні особливості Антонов Ан-2 (СХА-1)
Технічний опис Антонов Ан-2 (СХА-1)
Фюзеляж
Фюзеляж (сущность) - цельнометаллический полумонокок (тип - балочно-стрингерный).
Крило
Крылья (две единицы) - прямоугольной формы, с закругленными концами.
Профиль крыльев - несимметричный (тип - Р-2) / постоянный (по размаху - двояковыпуклый).
Относительная толщина - четырнадцать процентов.
(Подобными характеристиками крыльев, обладает, самолет Fieseler Fi.156 Storch (Германия).)
Конструкция, крыльев - двухлонжеронные / обтянуты - полотном.
Верхние крылья, оснащены: закрылки (тип - щелевые); предкрылки (тип - автоматические); элерон-закрылки.
Нижние крылья, оснащены: закрылки (тип - щелевые).
Хвостове оперення
Шасі
Шасси - неубирающееся / трехопорное (основные опоры + хвостовое колесо).
Силова установка
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун АШ-62ІР - одна одиниця. (Співвідношення ваги до потужності - ? кг/кВт.)
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 1000 к. с. (735,5 кВт).
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.
Гвинт
Літак оснащений - чотирьохлопатевим гвинтом ? (Крок - змінний.)
Управління Антонов Ан-2 (СХА-1)
Озброєння Антонов Ан-2 (СХА-1)
- Відсутнє.
Технічні характеристики Антонов Ан-2 (СХА-1)
Модифікації Антонов Ан-2 (СХА-1)
- Відсутні.
Катастрофи та аварії Антонов Ан-2 (СХА-1)
- Відсутні.
Антонов Ан-2 (СХА-2) - Сільськогосподарський літак (Україна) 1948
Антонов Ан-2 (СХА-2) - радянський (український) сільськогосподарський літак. Був розроблений, підприємством ОКБ-153 (Новосибірськ, СРСР). Перший політ - 1948 рік. Роки виробництва - 1948 рік. Кількість виготовлених машин - 1 одиниця.
Статус - второй прототип (сельскохозяйственный), самолета Ан-2 (Антонов-2 / Антонов Ан-2) - Ан-2СХ (Антонов-2СХ / Антонов Ан-2СХ).
Історія створення (виробництва) Антонов Ан-2 (СХА-2)
Експлуатація Антонов Ан-2 (СХА-2)
Конструктивні особливості Антонов Ан-2 (СХА-2)
Технічний опис Антонов Ан-2 (СХА-2)
Фюзеляж
Крило
Хвостове оперення
Шасі
Силова установка
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун АШ-21 - одна одиниця. (Співвідношення ваги до потужності - ? кг/кВт.)
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 720 к. с. (529,6 кВт).
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.
Гвинт
Літак оснащений - чотирьохлопатевим гвинтом ? (Крок - змінний.)
Управління Антонов Ан-2 (СХА-2)
Озброєння Антонов Ан-2 (СХА-2)
- Відсутнє.
Технічні характеристики Антонов Ан-2 (СХА-2)
Модифікації Антонов Ан-2 (СХА-2)
- Відсутні.
Катастрофи та аварії Антонов Ан-2 (СХА-2)
- Відсутні.
Антонов Ан-2 (СХА-3) - Легкий транспортний літак (Україна) 1949
Антонов Ан-2 (СХА-3) - радянський (український) легкий транспортний літак. Був розроблений, підприємством ОКБ-153 (Новосибірськ, СРСР). Перший політ - 1949 рік. Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.
Статус - третий (предсерийный) прототип (транспортный), самолета Ан-2 (Антонов-2 / Антонов Ан-2) - Ан-2Т (Антонов-2Т / Антонов Ан-2Т).
Історія створення (виробництва) Антонов Ан-2 (СХА-3)
Експлуатація Антонов Ан-2 (СХА-3)
Конструктивні особливості Антонов Ан-2 (СХА-3)
Технічний опис Антонов Ан-2 (СХА-3)
Фюзеляж
Крило
Хвостове оперення
Шасі
Силова установка
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун АШ-62ІР - одна одиниця. (Співвідношення ваги до потужності - ? кг/кВт.)
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 1000 к. с. (735,5 кВт).
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.
Гвинт
Літак оснащений - чотирьохлопатевим гвинтом ? (Крок - змінний.)
Управління Антонов Ан-2 (СХА-3)
Озброєння Антонов Ан-2 (СХА-3)
- Відсутнє.
Технічні характеристики Антонов Ан-2 (СХА-3)
Модифікації Антонов Ан-2 (СХА-3)
- Відсутні.
Катастрофи та аварії Антонов Ан-2 (СХА-3)
- Відсутні.
Антонов Ан-2 (0-а Серія) - Легкий транспортний літак (Україна) 1949
Антонов Ан-2 (0-а Серія) - радянський (український) легкий транспортний літак. Був розроблений, підприємством Київський Авіаційний Завод (Київ, Україна). Перший політ - 6 вересня 1949 року. Роки виробництва - 1949-1950 роки. Кількість виготовлених машин - 4 одиниці.
Статус - первый серийный самолет Ан-2 (Антонов-2 / Антонов Ан-2).
Історія створення (виробництва) Антонов Ан-2 (0-а Серія)
Експлуатація Антонов Ан-2 (0-а Серія)
Конструктивні особливості Антонов Ан-2 (0-а Серія)
Технічний опис Антонов Ан-2 (0-а Серія)
Фюзеляж
Крило
Хвостове оперення
Шасі
Силова установка
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун АШ-62ІР - одна одиниця. (Співвідношення ваги до потужності - ? кг/кВт.)
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 1000 к. с. (735,5 кВт).
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.
Гвинт
Літак оснащений - чотирьохлопатевим гвинтом АВ-9.Н.21. (Крок - змінний.)
Управління Антонов Ан-2 (0-а Серія)
Озброєння Антонов Ан-2 (0-а Серія)
- Відсутнє.
Технічні характеристики Антонов Ан-2 (0-а Серія)
Модифікації Антонов Ан-2 (0-а Серія)
- Відсутні.
Катастрофи та аварії Антонов Ан-2 (0-а Серія)
- Відсутні.
Антонов Ан-2Т - Легкий транспортний літак (Україна) 1950
Антонов Ан-2Т - радянський (український) легкий транспортний літак. Був розроблений, підприємством Київський Авіаційний Завод (Київ, Україна). Перший політ - 1950 рік. Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.
Статус - базовая модификация, самолета Ан-2 (Антонов-2 / Антонов Ан-2).
Історія створення (виробництва) Антонов Ан-2Т
Виробництво літаків Ан-2, на підприємстві Київський Авіаційний Завод (Київський АвіаРемонтний Завод № 473): з 1949 по 1952 рік - 185 одиниць; з 1953 по 1963 рік - 3.164 одиниць (175 серій: 1-33 серії - по 10 примірників; 34-175 серії - по 20 примірників...).
Виробництво літаків An-2, на підприємстві PZL-Mielec (Państwowe Zakłady Lotnicze - miasto Mielec): з 1959 по 2002 рік - 11.915 одиниць.
Виробництво літаків Feng Shou 2, на підприємстві NAMC (Nanhang Aircraft Manufacturing Corporation): з 1956 по 1968 рік - 727 одиниць.
Виробництво літаків Y-5, на підприємстві SAMC (Shijiazhuang Aircraft Manufacturing Corporation): з 1970 по теперішній час - ~330 одиниць.
Експлуатація Антонов Ан-2Т
Конструктивні особливості Антонов Ан-2Т
Технічний опис Антонов Ан-2Т
Фюзеляж
Корпус - суцільнометалевий (біплан). (Розташування крил - верхнє / нижнє.)
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина (в польоті) - 12,735 метрів. (Довжина (у стоянковому положенні) - 12,4 метрів.)
Висота (в польоті) - 5,35 метрів. (Висота (у стоянковому положенні) - 4,13 метрів.)
(Довжина фюзеляжу - 10,12 метрів. Розмах центроплана - 2,68 метрів. Подовження фюзеляжу - 5,04. Довжина вантажної кабіни - 4,1 метрів. Ширина вантажної кабіни - 1,6 метрів. Висота вантажної кабіни - 1,8 метрів.)
(Стоянковий кут - 11°50`.)
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 3225 (±32) кг (номер літака - по 136-20); 3300 (±23) кг (номер літака - 137-1 - 159-20); 3320 (±23) кг (номер літака - 160-1 - 163-20); 3320 (±23) кг (номер літака - 164-1 - 171-20); 3367 (±23) кг (номер літака - з 172-1).
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - 4740 кг (номер літака - по 136-20); 5000 кг (номер літака - 137-1 - 159-20); 5000 кг (номер літака - 160-1 - 163-20); 5350 кг (номер літака - 164-1 - 171-20); 5250 кг (номер літака - з 172-1). (Повне навантаження - 1515 кг (номер літака - по 136-20); 1700 кг (номер літака - 137-1 - 159-20); 1680 кг (номер літака - 160-1 - 163-20); 1930 кг (номер літака - 164-1 - 171-20); 1883 кг (номер літака - з 172-1).)
Максимальна злітна маса - 4740 кг (номер літака - по 136-20); 5000 кг (номер літака - 137-1 - 159-20); 5000 кг (номер літака - 160-1 - 163-20); 5500 кг (номер літака - 164-1 - 171-20); 5500 кг (номер літака - з 172-1). (Повне навантаження - 1515 кг (номер літака - по 136-20); 1700 кг (номер літака - 137-1 - 159-20); 1680 кг (номер літака - 160-1 - 163-20); 2180 кг (номер літака - 164-1 - 171-20); 2133 кг (номер літака - з 172-1).)
Маса палива у внутрішніх баках - 500 кг. (Маса моторного масла - 60 кг.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.
Крило
Розмах крила - 18,176 метрів (верхнього); 14,236 метрів (нижнього). (Лінія хорди крила - 2,45 метрів (верхнього); 2 метрів (нижнього).)
Площа крила - 43,546 м2 (верхнього); 27,98 м2 (нижнього). (Площа елеронів - 15,9 м2. Площа закрилків - 4,09 м2. Площа кіля - 3,2 м2. Площа керма (напрямок польоту) - 2,65 м2. Площа стабілізатора - 6,99 (7,56) м2. Площа елевонів - ? м2.)
Коефіцієнт подовження крила - 7,7 (верхнього); 7,25 (нижнього).
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - 3 градусів (верхнього); 4 градусів (нижнього).
(Передкрилки - 4,39 м2 (площа); 0,36 метрів (хорда); 2 х 3,85 метрів (розмах).)
(Кут зупинки крила відносно осі фюзеляжу - 3 градусів (верхнього); 1 градусів (нижнього).)
Хвостове оперення
Площа вертикального оперення - 5,85 м2.
Площа керма напряму - 2,65 м2.
Площа осьової компенсації керма напряму - 0,50 м2.
Площа тримера керма напряму - 0,116 м2.
Площа кіля - 3,20 м2.
Висота вертикального оперення - 3,85 метрів.
Шасі
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - 3,36 метрів.
Три опори. (Розмір колеса шасі - 800х860 мм.) (Розмір хвостового колеса - 470х310 мм.)
Силова установка
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун АШ-62ІР - одна одиниця. (Співвідношення ваги до потужності - ? кг/кВт.)
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 1000 к. с. (735,5 кВт).
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.
Режими роботи двигуна АШ-62ІР
Злітний (не більше 5 хв): Потужність - 1000 (-2%) к. с.; Число обертів колінчастого валу - 2200 об/хв; Тиск за нагнітачем - 1050 мм ртутного стовпа; Висота - У землі.
Номінальний (у землі): Потужність - 8202 (-2%) к. с.; Число обертів колінчастого валу - 2100 об/хв; Тиск за нагнітачем - 900+10 мм ртутного стовпа; Висота - У землі.
Номінальний (на розрахунковій висоті): Потужність - 8402 (-2%) к. с.; Число обертів колінчастого валу - 2100 об/хв; Тиск за нагнітачем - 900+10 мм ртутного стовпа; Висота - 1500 метрів.
Експлуатаційний (0,9 Ne): Потужність - 738 к. с.; Число обертів колінчастого валу - 2030 об/хв; Тиск за нагнітачем - 830+10 мм ртутного стовпа; Висота - 0 метрів.
Межі обертів колінчастого валу
Максимально допустиме число обертів на землі і в повітрі протягом не більше 30 секунд - 2350 об/хв.
Мінімальне число обертів при стійкій роботі двигуна на малому газі - 500 об/хв.
Температурні режими головки циліндра № 1:
- Нормальний (рекомендований) - 150-205° С.
- Максимально допустимий (при роботі на злітному режимі протягом не більше 5 хвилин і на інших режимах протягом не більше 15 хвилин) - 235(+10)° C.
- Мінімальний (для хорошої прийомистості двигуна) - 120° С.
Паливо - Б-91/115 (рекомендоване), Б-92/120 (рекомендоване), Б-95/130 (рекомендоване) і Б-89 (допустиме).
Питома витрата палива на режимах роботи двигуна:
- Експлуатаційний - 260-290 галонів/к. с.-год.
- Земний (номінальний) - 280-300 галонів/к. с.-год.
- Висотний (номінальний) - 280-300 галонів/к. с.-год.
- Злітної потужності - 300 галонів/к. с.-год.
Двигун АШ-62ІР - витрати палива на крейсерських режимах: 0,5 Ne / 1670 об/хв / 620 (±15) мм ртутного стовпа / 215-230 галонів/к. с.-год; 0,6 Ne / 1770 об/хв / 680 (±15) мм ртутного стовпа / 215-236 галонів/к. с.-год; 0,75 Ne / 1910 об/хв / 765 (±15) мм ртутного стовпа / 240-255 галонів/к. с.-год; 0,9 Ne / 2030 об/хв / 830 (±15) мм ртутного стовпа / 260-280 галонів/к. с.-год.
Тиск палива перед карбюратором: при номінальних обертах - 0,2 (0,3) кг/см2; на режимі малого газу - 0,15 кг/см2.
Масло двигуна АШ-62ІР
Вживане масло - МК-22 / МС-20.
Витрата масла на експлуатаційному режимі - 15 галонів/к. с.-год.
Тиск масла при сталій роботі двигуна на експлуатаційному режимі - 5 (6) кг/см2.
Температура вхідного в двигун масла: рекомендована - 60-75° С; мінімально допустима - 50° С; максимально допустима (протягом не більше 3 хвилин) - 85° С.
Температура вихідного масла: рекомендована - 115° C; максимально допустима (протягом не більше 10 хвилин) - 125° C.
Гвинт
Літак оснащений - чотирьохлопатевим гвинтом В-509.А.Д.7. (Крок - змінний.)
Редукція двигуна - 0,678.
Напрямок обертання гвинта - Правий.
Діаметр гвинта - 3,6 метрів.
Число лопатей - чотири.
Відносна товщина лопаті r=0,9 (R) - 0,07.
Максимальна ширина лопаті - 245 мм.
Профіль дужки лопаті - Кларк Y.
Фактор ефективності - 94.
Розрахунковий момент інерції - 265 кг/см/сек2.
Мінімальний кут установки на r=1000 мм - 13°30`.
Максимальний кут встановлення на r=1000 мм - 38°30`.
Діапазон повороту лопатей - 25°(±2°)30`.
Принцип дії гвинта - Гідровідцентровий.
Схема дії - Пряма при двоканальної підводці масла.
Регулятор постійних обертів - Р-7Е.
Кут встановлення противаги - 20 градусів.
Протиобліднювач - Рідинний.
Вага гвинта з деталями, що не входять у зібраний гвинт - 165 (+2%) кг.
Управління Антонов Ан-2Т
Озброєння Антонов Ан-2Т
Артилерійське озброєння: відсутнє.
Використовувані боєприпаси: відсутні.
Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.
Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.
Зброя класу повітря-повітря: відсутня.
Некерована ракетна зброя: відсутня.
Некеровані авіабомби: відсутні.
Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.
Технічні характеристики Антонов Ан-2Т
Максимальна швидкість - 245 (250) км/год (у землі); 259 (268) км/год (на висоті - 1750 метрів).
Крейсерська швидкість - ? км/год.
Посадочна швидкість - 84 км/год.
Практична дальність: 845 км (? годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - 5000 метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 2 м/с (500 метрів); 3,8 м/с (1000 метрів); 7,8 м/с (2000 метрів).
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 150 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 140 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: ? g / ? g.
Авіоніка: ?.
Модифікації Антонов Ан-2Т
Антонов An-2G - Легкий літак (Польща)
Антонов An-2LW - Легкий літак (Польща)
Антонов An-2M - Легкий літак (Польща)
Антонов An-2P - Легкий літак (Польща)
Антонов An-2PK - Легкий літак (Польща)
Антонов An-2PR - Легкий літак (Польща)
Антонов An-2R - Легкий літак (Польща)
Антонов An-2S - Легкий літак (Польща)
Антонов An-2T - Легкий літак (Польща)
Антонов An-TD - Легкий літак (Польща)
Антонов An-TP - Легкий літак (Польща)
Антонов Ан-2 - Легкий транспортний літак (Україна) 1947
Антонов Ан-2 (Багатоколісне шасі) - Легкий транспортний літак (Україна)
Антонов Ан-2 (Знищувач ховрахів) - Легкий спеціальний літак (Україна)
Антонов Ан-2 (Лижний) - Легкий транспортний літак (Україна) 1947
Антонов Ан-2 (Пошук залізорудних родовищ) - Легкий спеціальний літак (Україна)
Антонов Ан-2 (Телеуправління катерами-мішенями) - Легкий спеціальний літак (Україна)
Антонов Ан-2 + Авіапричіп - Авіапоїзд (Україна) 1951
Антонов Ан-2.100 - Легкий транспортний літак (Україна) 2013
Антонов Ан-2А - Протиаеростатний літак (Україна) 1963
Антонов Ан-2В - Гідролітак (Україна) 1951
Антонов Ан-2В - Розвідувальний літак (Україна)
Антонов Ан-2Е - Легкий рятувальний гідролітак (Україна) 1973
Антонов Ан-2КГ (Картографічний) - Картографічний літак (Україна)
Антонов Ан-2Л - Лісопожежний літак (Україна) 1950
Антонов Ан-2ЛП - Лісопожежний гідролітак (Україна)
Антонов Ан-2М - Легкий транспортний літак (Україна) 1964
Антонов Ан-2М - Сільськогосподарський літак (Україна) 1964
Антонов Ан-2М Пасажирський - Легкий пасажирський літак (Україна/СРСР)
Антонов Ан-2М Сільськогосподарський (Обпилювач) - Сільськогосподарський літак (Україна/СРСР)
Антонов Ан-2М Сільськогосподарський (Обприскувач) - Сільськогосподарський літак (Україна/СРСР)
Антонов Ан-2М Спеціальний - Спеціальний літак (Україна/СРСР)
Антонов Ан-2М Транспортний - Легкий транспортний літак (Україна/СРСР)
Антонов Ан-2МС - Сільськогосподарський літак (Україна)
Антонов Ан-2П - Легкий пасажирський літак (Україна) 195?
Антонов Ан-2С - Легкий рятувальний літак (Україна)
Антонов Ан-2С - Легкий санітарний літак (Україна)
Антонов Ан-2СХ - Сільськогосподарський літак (Україна) 194?
Антонов Ан-2СХ - Сільськогосподарський літак (Україна) 1952
Антонов Ан-2СХ + Авіаційний протипожежний обприскувач - Сільськогосподарський літак (Україна) 1952
Антонов Ан-2Т - Легкий транспортний літак (Україна) 194?
Антонов Ан-2ТД - Легкий транспортно-десантний літак (Україна)
Антонов Ан-2ТП - Легкий транспортно-пасажирський літак (Україна/НДР) 196?
Антонов Ан-2Ф - Літак вертикального зльоту і посадки (Україна) 1956
Антонов Ан-2Ф - Розвідувальний літак (Україна) 1949
Антонов Ан-2Є - Екраноліт (Україна)
Антонов Ан-3 - Протиаеростатний літак (Україна) 1958
Антонов Ан-3 - Сільськогосподарський літак (Україна) 1980
Антонов Ан-3 V.I.P. - Адміністративний літак (Україна)
Антонов Ан-3В - Гідролітак (Україна)
Антонов Ан-3Д - Легкий десантний літак (Україна)
Антонов Ан-3П - Лісопатрульний літак (Україна)
Антонов Ан-3СХ - Сільськогосподарський літак (Україна)
Антонов Ан-3Т - Легкий транспортний літак (Україна) 2000
Антонов Ан-3Т Прототип - Легкий транспортний літак (Україна) 1998
Антонов Ан-3Т.07 - Легкий транспортно-пасажирський літак (Україна)
Антонов Ан-3Т.08 - Лісопатрульний літак (Україна)
Антонов Ан-3Т.10 - Легкий десантний літак (Україна)
Антонов Ан-3ТБК - Адміністративний літак (Україна)
Антонов Ан-3ТК - Легкий транспортно-пасажирський літак (Україна)
Антонов Ан-4 - Гідролітак (Україна) 1951
Антонов Ан-6 - Зондирувальник атмосфери (Україна) 1952
Антонов Ан-23А - Зондирувальник атмосфери (Україна) 1948
Антонов БНР v.1 - Близький нічний розвідник (Україна) 1947
Антонов БНР v.2 - Близький нічний розвідник (Україна) 1947
Антонов ЗА - Зондирувальник атмосфери (Україна) 1948
Антонов ЗА-ТК - Зондирувальник атмосфери (Україна) 1950
Антонов НРК - Нічний розвідник і коригувальник артилерійського вогню (Україна) 1949
Антонов СХА-1 (СХ-1) - Легкий транспортний літак (Україна) 1947
Антонов СХА-2 - Сільськогосподарський літак (Україна) 194?
Антонов СХА-3 - Легкий транспортний літак (Україна) 194?
Антонов Feng Shou 2 - Легкий літак (Китай)
Антонов-Nanchang Y-5 - Легкий літак (Китай)
Антонов-Nanchang Y-5.2 - Легкий літак (Китай)
Антонов-Nanchang Y-5C - Легкий літак (Китай)
Антонов-Nanchang Y-5D - Легкий літак (Китай)
Антонов-Nanchang Y-5K - Легкий літак (Китай)
Антонов-Shijiazhuang Y-5A - Легкий літак (Китай)
Антонов-Shijiazhuang Y-5B - Легкий літак (Китай)
Антонов-Shijiazhuang Y-5B (Turboprop) - Легкий літак (Китай)
Антонов-Shijiazhuang Y-5B.100 - Легкий літак (Китай)
Антонов-Shijiazhuang Y-5B.D - Легкий літак (Китай)
Антонов-Shijiazhuang Y-5B.K - Легкий літак (Китай)
Антонов-Shijiazhuang Y-5B.T - Легкий літак (Китай)
Антонов-Shijiazhuang Y-15 - Легкий літак (Китай)
Катастрофи та аварії Антонов Ан-2Т
Антонов Ан-2М - Легкий транспортний літак (Україна) 1964
Антонов Ан-2М - радянський (український) легкий транспортний літак. Був розроблений, підприємством ОКБ Антонова (Київ, Україна). Перший політ - 20 травня 1964 року. Роки виробництва - 1966-1971 роки. Кількість виготовлених машин - 506 (+2) одиниць.
Статус - модернизация, базовой модификации (Ан-2Т (Антонов-2Т / Антонов Ан-2Т)), самолета Ан-2 (Антонов-2 / Антонов Ан-2).
Історія створення (виробництва) Антонов Ан-2М
Виробництво літаків Ан-2М, на підприємстві ДМЗ № 464: з 1966 по 1971 рік - 506 одиниць.
Експлуатація Антонов Ан-2М
Конструктивні особливості Антонов Ан-2М
Технічний опис Антонов Ан-2М
Фюзеляж
Корпус - суцільнометалевий (біплан). (Розташування крил - верхнє / нижнє.)
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина (в польоті) - ? метрів. (Довжина (у стоянковому положенні) - 12,4 метрів.)
Висота (в польоті) - 5,35 метрів. (Висота (у стоянковому положенні) - ? метрів.)
(Довжина фюзеляжу - ? метрів. Розмах центроплана - ? метрів. Подовження фюзеляжу - ?. Довжина вантажної кабіни - 4,1 метрів. Ширина вантажної кабіни - 1,6 метрів. Висота вантажної кабіни - 1,8 метрів.) (Обсяг вантажної кабіни - 11,8 м3.)
(Стоянковий кут - ?.)
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 3400-3690 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса: при температурі повітря (у землі) до +15 градусів - 5500 кг (варіант: транспортний / пасажирський); при температурі повітря (у землі) понад +15 градусів - 5250 кг (варіант: транспортний / пасажирський); 5250 кг (варіант: сільськогосподарський); 5250 кг (літак Ан-2М: з встановленим аерознімальним устаткуванням; з встановленим підвісним устаткуванням). (Максимальна посадкова маса - дорівнює максимальній злітній масі (для всіх, зазначених вище, варіантів).)
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Маса моторного масла - ? кг.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.
(Максимальна маса корисного навантаження / хімікатів - 1500 кг.)
(Розміри дверей: вантажної - 1,53 х 1,46 метрів; пасажирської - 1,42 х 0,81 метрів.)
Крило
Розмах крила - 18,17 метрів (верхнього); 14,23 метрів (нижнього). Розмах крил (від осі стикових вузлів до краю) - 8,425 метрів (верхнього); 5,795 метрів (нижнього).
Площа крила - 43,546 м2 (верхнього); 27,98 м2 (нижнього). (Загальна площа крил - 71,52 м2.)
(Середня аеродинамічна хорда - 2,269 метрів.)
Коефіцієнт подовження крила - 7,7 (верхнього); 7,2 (нижнього).
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - 3 градусів (верхнього); 4 градусів (нижнього). (Інсталяційний кут - 3 градуса (верхнього); 1 градус (нижнього).)
Елерони
На літаку Ан-2М, застосовані елерони, щілинного типу.
Розмах елерона - 4,7 метрів.
Площа елерона - 2,95 м2. (Площа тримера елерона - 0,142 м2.) (Кут відхилення тримера - 24 градусів.)
Відхилення елерона - 30 градусів (вгору); 14 градусів (вниз).
Зависання елерона (при відхиленні закрилків на 40 градусів) - 16 градусів (відхилення елеронів при цьому складає - 12 градусів (вгору); 30 градусів (вниз)).
Закрилки
Закрилок верхнього крила: розмах - 3,21 метра; площа - 2,04 метра.
Нижній кореневий закрилок: розмах - 3,16 метра; площа - 1,57 метра.
Нижній кінцевий закрилок: розмах - 2,45 метра; площа - 1,17 метра.
Відхилення закрилків - 39,5 (+1) градусів.
Хвостове оперення
Площа вертикального оперення - ? м2.
Площа керма напряму - 2,65 м2. (Кут відхилення керма напряму - 28 градусів.)
Площа осьової компенсації керма напряму - ? м2.
Площа тримера керма напряму - 0,12 м2. (Кут відхилення тримера - 14 градусів.)
Площа кіля - 3,20 м2.
Висота вертикального оперення - ? метрів.
Стабілізатор: розмах - 6,6 метрів (до шестидесятої серії), 7,2 метрів (після шестидесятої серії); площа - 7 м2 (до шестидесятої серії), 7,56 м2 (після шестидесятої серії); кут установки (відносно будівельній горизонталі фюзеляжу) - 1 градус (до шестидесятої серії), 1 градус (після шестидесятої серії).
Кермо висоти: площа - 4,39 м2 (до шестидесятої серії), 4,72 м2 (після шестидесятої серії); кут відхилення - 22,5 (+1) градусів (вниз), 35 градусів (вгору - до шестидесятої серії), 42 (+3) градусів (вгору - після шестидесятої серії). (Площа тримера керма висоти - 0,26 м2.) (Кут відхилення тримера - 14 градусів.)
Шасі
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - 3,36 метрів.
Три опори. (Розмір колеса шасі - 800х860 мм.) (Розмір хвостового колеса - 470х310 мм.)
Силова установка
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун АШ-62ІР - одна одиниця. (Співвідношення ваги до потужності - ? кг/кВт.)
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 1000 к. с. (735,5 кВт).
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.
Характеристика режимів роботи двигуна
Злітний режим (не більше 5 хвилин): потужність - 735,45 кВт (1000 к. с.); частота обертання валу двигуна - 2200 об/хв; тиск наддуву - 1050 мм ртутного стовпа (не вище).
Номінальний режим (у землі): потужність - 603 кВт (820 к. с.); частота обертання валу двигуна - 2100 об/хв; тиск наддуву - 900 мм ртутного стовпа.
Номінальний режим (на розрахунковій висоті - 1500 метрів): потужність - 617 кВт (840 к. с.); частота обертання валу двигуна - 2100 об/хв; тиск наддуву - 900 мм ртутного стовпа.
Експлуатаційний режим: потужність - 542 кВт (738 к. с.); частота обертання валу двигуна - 2030 об/хв; тиск наддуву - 830 мм ртутного стовпа.
Крейсерський режим: потужність - 452-301 кВт (615-410 к. с.); частота обертання валу двигуна - 1910-1670 об/хв; тиск наддуву - 745-615 мм ртутного стовпа.
Частота обертів вала двигуна
Максимальна частота обертання валу двигуна (на землі і в повітрі - не більше 30 секунд) - 2350 об/хв.
Мінімальна частота обертання валу двигуна (малий газ) - 500 об/хв.
Тиск
Тиск бензину перед карбюратором: на малому газі - 0,15 кгс/см2; на інших режимах - 0,2-0,25 кгс/см2.
Тиск масла: на малому газі - 2 кгс/см2; на інших режимах - 4-5 кгс/см2.
Температура
Температура вхідного масла: мінімально допустима (перед пробою двигуна і в польоті) - +50 градусів (не менше); рекомендована - +60 градусів / +75 градусів; максимально допустима (не більше 3 хвилин) - +85 градусів.
Температура головок циліндрів: мінімальна (перед пробою двигуна, перед зльотом і в польоті) - +150 градусів (не менше); максимально допустима (в польоті) - +215 градусів (не менше); рекомендована на крейсерських режимах - +165 градусів / +200 градусів; максимальна (на злітному режимі - не більше 5 хвилин / на інших режимах - не більше 15 хвилин) - +245 градусів.
Гвинт
Літак оснащений - чотирьохлопатевим гвинтом АВ-2. (Крок - змінний.)
Редукція двигуна - ?.
Напрямок обертання гвинта - Правий.
Діаметр гвинта - 3,6 метрів.
Число лопатей - чотири. (Матеріал виготовлення лопатей - Сплав Д1.)
Відносна товщина лопаті r=0,9 (R) - ?.
Максимальна ширина лопаті - ? мм.
Профіль дужки лопаті - ?.
Фактор ефективності - ?.
Розрахунковий момент інерції - ? кг/см/сек2.
Мінімальний кут установки на r=1000 мм - 17°10`.
Максимальний кут встановлення на r=1000 мм - 32°30`.
Діапазон повороту лопатей - 15°.
Принцип дії гвинта - ?.
Схема дії - ?.
Регулятор постійних обертів - Р-9СМ.2.
Кут встановлення противаги - ? градусів.
Протиобліднювач - ?.
Вага гвинта з деталями, що не входять у зібраний гвинт - 189 (+2%) кг.
Управління Антонов Ан-2М
Озброєння Антонов Ан-2М
- Відсутнє.
Технічні характеристики Антонов Ан-2М
Максимальна швидкість (пасажирський / транспортний) - 239 (227) км/год (у землі); 256 (236) км/год (на висоті - 1750 метрів). (Максимально допустима швидкість (за умовами міцності) - 300 км/год.)
Крейсерська швидкість - 190 (180) км/год (пасажирський / транспортний); 160 км/год (сільськогосподарський - з обпилювачем); 150 км/год (сільськогосподарський - з обприскувачем).
Посадочна швидкість - 110 (115) км/год (без застосування закрилків); 85 (90) км/год (з закрилками, відхиленими на 30 градусів); 80 (85) км/год (з закрилками, відхиленими на 40 градусів).
Практична дальність: ? км (? годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - 4500 (4200) метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 3 (2,4) м/с (пасажирський / транспортний); 2 м/с (сільськогосподарський).
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 310 метрів (номінальний режим роботи двигуна / без застосування закрилків / швидкість відриву - 110 км/год / злітна дистанція - 800 метрів); 200 метрів (номінальний режим роботи двигуна / з закрилками, відхиленими на 20 градусів / швидкість відриву - 80 (85) км/год / злітна дистанція - 650 (700) метрів); 210 метрів (злітний режим роботи двигуна / без застосування закрилків / швидкість відриву - 100 (105) км/год / злітна дистанція - 720 (780) метрів); 170 метрів (злітний режим роботи двигуна / з закрилками, відхиленими на 20 градусів / швидкість відриву - 70 (80) км/год / злітна дистанція - 540 (600) метрів).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 430 (450) метрів (без застосування закрилків); 225 (235) метрів (з закрилками, відхиленими на 30 градусів); 215 (225) метрів (з закрилками, відхиленими на 40 градусів).
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: ? g / ? g.
Модифікації Антонов Ан-2М
Антонов Ан-2М - Легкий транспортний літак (Україна) 1964
Антонов Ан-2М - Сільськогосподарський літак (Україна) 1964
Антонов Ан-2М Пасажирський - Легкий пасажирський літак (Україна/СРСР)
Антонов Ан-2М Сільськогосподарський (Обпилювач) - Сільськогосподарський літак (Україна/СРСР)
Антонов Ан-2М Сільськогосподарський (Обприскувач) - Сільськогосподарський літак (Україна/СРСР)
Антонов Ан-2М Спеціальний - Спеціальний літак (Україна/СРСР)
Антонов Ан-2М Транспортний - Легкий транспортний літак (Україна/СРСР)
Катастрофи та аварії Антонов Ан-2М
|